Το νεσεσέρ μιας blogger

Κατά καιρούς μου έρχονται πολλά emails που μου ζητάνε beauty tips καθώς και προτάσεις μακιγιάζ, και  συνήθως δίνω την απάντηση ότι μπορεί εσείς να ξέρετε πάρα πάνω πράγματα από μένα ,καθώς εγώ δηλώνω άσχετη σε αυτό το αντικείμενο, αν και πάντα θα ήθελα να μάθω περισσότερα καθώς μου αρέσει συνεχώς να μαθαίνω νέα πράγματα..
 Γι αυτό τι θα λέγατε αν μας βοηθήσει ένας ειδικός σε ένα νέο ταξίδι στον χώρο της ομορφιάς?
 Για την ώρα πάντως θα σας δείξω τι έχω  στο νεσεσέρ μου και θα ανακαλύψετε  τα προϊόντα που εγώ έχω επιλέξει για την καθημερινή περιποίησης του προσώπου μου καθώς και τα  προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποιώ 
Το νεσεσέρ που συνήθως έχω μέσα στην τσάντα μου είναι από την προσωπική μου συλλογή 

Το δέρμα μου είναι πολύ ευαίσθητο με τάσεις ακμής και έτσι πρέπει να πλένομαι με ένα ειδικό σαπούνι γι αυτό ,λόγω όμως πολύ ευαίσθητου τύπου δέρματος χρησιμοποιώ ενυδατική και κρέμα ματιών χειροποίητη που έχει δημιουργηθεί για τις ανάγκες του δέρματος μου 


Make up ,concealer, πούδρα λίγο ρουζ για υγεία 
Αν και ανήκω στα τυχερά κορίτσια που έχω έντονα φρύδια πάντα φροντίζω να τα τονίζω ακόμη ποιο πολύ με ένα μολύβι φρυδιών 
Το απόλυτο και λατρεμένο θα έλεγα νερό για ντεμακιγιάζ για πρόσωπο και για μάτια 

Σας είχα μιλήσει σε παλιότερη ανάρτηση για το νέο brand emerald collection.Αυτό το διάστημα και μέχρι την Κυριακή 23/11/2014 μια τυχερή θα κερδίσει το υπέροχο boho βραχιόλι της φωτογραφίας για περισσότερες λεπτομέρειες εδώ  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news